Translate

niedziela, 17 grudnia 2023

Dzienniki warsztatowe, vol. 69.

 

Blood Bowl, Chaos Team, Games Workshop, 90 s.
 

    Zinwentaryzowałem sobie trochę chaosu z WFB z lat 80 tych i 90 tych. Wyszło dużo, zatem postanowiłem uruchomić jakieś malowanie w temacie starego Warhammera. Żeby oldschool wybrzmiał w pełnej krasie, pomyślałem, że fajnie byłoby okrasić rzeczy grafiką w estetyce Johna Blanche. Po przerzuceniu tony grafik, niczego fajnego nie znalazłem i wyszło mi, że łatwiej będzie samemu coś wymalować. Wyszło jak na obrazku, widać, że nie ogarniam akwarelek, a i chyba papier też taki nie do końca dla farbek wodnych. Myślę sobie, że temat rozwinę, bo jak na pierwszą grafikę w tej estetyce, dla mnie wyszło spoko. 

Blood Bowl, Chaos Team, Games Workshop, 90 s.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzienniki warsztatowe, vol. 72.