Translate

niedziela, 17 stycznia 2021

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.


1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

             Maluje szóstkę Brytyjczyków, tak od początku katalogu mundurowego, czyli jako pierwsi wypadają żołnierze 1st Regiment of Foot Guards. Co ciekawe, są nudni jak flaki z olejem, na ponad setkę różnych regimentów, wojsko angielskie posiadało bardzo ograniczony zakres kolorków, które by je wyróżniały. Szczęściem, że maluje modele tylko po to, żeby ładnie wyglądały na półce i wystarczy mi tylko sześć modeli jednej jednostki, żeby wypełnić szczelnie regalik mojej półki, a z drugiej strony za mocno się nie znudzić samym malowaniem. Brytyjczycy od Warlord Games nie są doskonali, chyba wcześniej opowiedziałem o tym w takiej mojej domorosłej recenzji plastikowego box-u, a ja nie poprawiłem ich specjalnie malowaniem. Słabo mi wychodzi efekt finalny z malowaniem tych modeli, może przy piątym/ szóstym będzie trochę lepiej, ale ciągle jakoś nie tak ja być powinno. Trochę eksperymentuje z nowymi farbami, może to, szczególnie przy cielistościach widać jak bardzo się nie przyłożyłem. Praca nad kolorem czarnych elementów nakrycie głowy (czapka wzoru belgijskiego), plecak oraz torba na ładunki prochowe to już w ogóle jakiś dramat, tak bardzo nie umiem malować tego koloru czarnego.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.

1st Regiment of Foot Guards, 1/6.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzienniki warsztatowe, vol. 75.