Translate

piątek, 22 września 2023

Dzienniki warsztatowe, vol. 64.

 

Modele korpusów od Warlord Games w powiązaniu z główkami i rączkami braci Perrych, 28 mm.
 

       Było klejone, było malowane. Skompletowałem kilku żołnierzy z korpusów od Warlord Games w powiązaniu z główkami i rączkami braci Perrych, wyszło chyba fajnie, a z całą pewnością różnorodnie.

      Zgodnie z zamysłem zmierzającym do wykończenia moich nosicieli pawęży, przygotowałem do malowania tarcze i przypuszczalnie w najbliższym czasie podejmę z nimi jakieś działanie. Proporcja pawężników w moim zestawie piechoty będzie nieco większą w stosunku np do pikinierów. Ci ostatni praktycznie nie występują na obrazie bitwy pod Orszą, dzięki temu pikinierzy malowani będą bardziej wg fanaberii aniżeli potrzeby zachowania jakiejś spójności historycznej.

      Malowałem jeszcze to pofałdowane ubranko jednego pawężnika z czymś w rodzaju halabardy. Dużo kolorów, jednak w istocie starałem się nie nadużywać ich intensywności, co by jakoś dramatycznie nie upstrokacić tych modeli. Żeby w szyku nie wyglądali mi jak szereg papug Ar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzienniki warsztatowe, vol. 75.