Translate

czwartek, 10 lutego 2022

Dzienniki warsztatowe, odc. 23.

 

MINSTREL, model do gry TALISMAN, Magia i Miecz.

        Za każdym razem kiedy myślę, że już nie mam o czym pisać, przychodzi do mnie ... TALISMAN, Magia i Miecz. Kupiłem tą planszówkę żeby zacząć od czegoś prostszego w tego typu zabawie. Jej atutem było to, że regularnie dostawałem baty w elektroniczny odpowiednik TALiSMANa, który był stosunkowo prosty i intuicyjnie wymuszał system reguł, bez konieczności szczególnego się zaznajomienia z nimi. Gra jak gra, kupiłem tanio, podstawowy wariant w stosunkowo dobrym stanie. Jednak osobiście o euforię przy tym pudełku, przyprawiły mnie modele. Figurki może specjalnie wyrafinowane nie są, posiadają jednak klimat starego Games Workshop, który niezaprzeczalnie urzeka i przyprawia o miły dreszcz.

       Mam delikatny kryzys nadprodukcji, tak że nie bardzo już wiem w jaki projekt się zaangażować i czy warto ciągnąć ich kilka naraz... jednak te żaby do TALISMANa puszczają oko i wodzą na pokuszenie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzienniki warsztatowe, vol. 75.