Translate

środa, 27 października 2021

Przypadkowe zbieranie.

Dzisiejszy nabytek. Oldschoolowe modele żołnierzyków czasów PRL.
 

Tak właśnie na skutek mojego przypadkowego gromadzenia modeli żołnierzyków czasów złotego wieku PRL, kolekcja robi się coraz to bardziej obszerna i różnorodna. Dzisiaj dotarły do mnie modele widoczne na zdjęciu. W zakresie tej całej przypadkowości, pierwszy raz dotarły do mnie modele wojska polskiego czasów wojen XVII wieku. Mimo, że typowe i często spotykane, dla mnie to premierowe starcie z tym rodzajem figur po latach (kiedyś jako dzieciak miałem takiego powygryzanego huzara). Bogatszy o rycerstwo, ciekawie malowany Indianin no i wojsko polskie z zakresu Układu Warszawskiego. Każdy jeden niesamowity i dla mnie szczególnie umocowany w jakimś moim prywatnym termosie świadomościowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzienniki warsztatowe, vol. 75.